johannalu

Johanna Lundgren

Huvudstaden över påsk.

Publicerad 2013-03-29 12:18:41 i Allmänt,

Den här påsken är SÅ välbehövlig! Haft mycket att göra de senaste månaderna och veckorna. Mycket stress och mycket som ska hinnas. Behöver komma hem till mamma och bara få vara liten för ett tag. Det är jobbigt att vara vuxen...
Sitter iaf på bussen i mysfåtöljerna, påväg mot Stockholm. Ska passa på att njuta i helgen och bara göra saker som känns roliga. Min älskade tvilling (min bror) är även hos mamma, och det bästa av allt är att han ska följa med mig söderut efter helgen. Så får rå om han i mer än 1 vecka, hur lyxigt är inte det!!:D Mannen min är även med på bussen, så blir en mysig helg tillsammans. Ibland har man det riktigt bra!
Glad påsk på er mina kära vänner, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela