johannalu

Johanna Lundgren

Plötsligt händer det...

Publicerad 2013-01-21 23:27:14 i Kost/Hälsa,

Jag nådde ett mål idag! Jag och min PT hade kommit överrens om att jag skulle gå ned 4 kg och idag hade jag invägning som alla måndagar. Lyckan som uppstod när jag insåg att nu har jag tappat 4 kg, helt sjukt egentligen med tanke på att även med de 4 kilona så var jag smal. Man har mer fett på kroppen än vad man tror. Så nu ska jag prata med min PT och komma överrens om mitt nästa mål!
Så skönt att man ser skillnad på kroppen efter allt slit man lägger ned!!!
Nästa vecka ska jag ta nya kort så vi kan se om det syns någon skillnad och då lägger jag även upp det här på bloggen så ni också kan få se. Låter bra va?
 
Bild från i somras då vi var på Visingsö utanför Gränna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela