johannalu

Johanna Lundgren

Deffen börjar imorgon.

Publicerad 2013-01-06 23:18:57 i Kost/Hälsa,

Hej på er!
Tänkte snart skriva ett inlägg till er om vad jag haft för mig sedan vi sist hördes av. Som ni kanske förstår så har jag hunnit med massor med saker. Har varit 2 händelserika månader, mer om det sen.
 
Imorgon ska jag och min pojkvän börja deffen, alltså minska i fettprocent. Detta innebär börja med den nyttiga maten igen, behövs efter allt onyttigt som slunkit ned under julen. Nyttig mat, träning och disciplin är det som gäller fram till sommaren. Tänkte se grym ut när vi ska till London, då har jag nått att se fram emot.
Tjuvstartade min resa redan i höstas då gick jag ned 3 kg på 5 veckor. Är riktigt nöjd med det, visar bilder i nästa inlägg.
Ska bli spännande att se de kommande resultaten, är mer taggad än någonsin och nu har jag ju någon att deffa med. Är så skönt för då kan man tagga och stötta varandra.
Uppdaterar er om mina framsteg!
 
Några motivationsbilder:
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela