johannalu

Johanna Lundgren

Speglande vatten.

Publicerad 2012-09-17 23:13:39 i Allmänt,

Träningen idag gick riktigt bra. Blev 1 timme gym och sedan powerwalk till och från gymmet, den sträckan blev ca 8 km. Så 2 timmar träning ikväll blev det. Riktigt skönt!
Köpte även ett nytt gymkort idag, eftersom mitt hade gått ut förra veckan.

När jag gick hem så möttes jag av en vacker syn. Ett klart och spegelblankt vatten, en himmel i skiftande färger, vackra reflektioner i vattnet. Jag riktigt njöt utav att få få längs Vättern, det kan vara så himla fint ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela