johannalu

Johanna Lundgren

Glädjetårar.

Publicerad 2012-09-13 11:50:54 i Allmänt,

Åh nu känns det som att jag aldrig vill söderut igen. Mitt mysiga norr, känns så sjukt skönt att vara hemma igen. Det roliga är att det känns som att jag aldrig varit borta, allt är så bekant. Har redan hunnit hälsa på en gammal klasskompis, sånt man saknar där nere i söder. Här känner man väldigt många, så vart man än går så brukar man känna igen någon.
Ska verkligen passa på att njuta de här dagarna jag är hemma. Vi ska bland annat spendera mycket tid i min stuga, så himla mysigt!

Kan säga att jag saknat min walk-in-closet också!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela