johannalu

Johanna Lundgren

1 år sedan du försvann.

Publicerad 2012-09-27 12:25:58 i Allmänt,

I måndags var det 1 år sedan min extrapappa Jan lämnade den här världen. Känslan som jag hade i måndags var svår att förklara, allt känns så konstigt. Det känns både som det var väldigt länge sedan samtidigt som det känns som igår... Sorgen man känner när man mister någon närstående är oerhört tung att bära. Detta var väldigt jobbigt för mig eftersom att det var första gången jag har mist någon närstående (familj) samt att jag just hade flyttat hemifrån, 110 mil ifrån min familj. Jag tog mig igenom den perioden och just förra hösten har varit en av de jobbigaste perioderna i mitt liv. Men jag är så glad att jag kunde vara med mamma och Jan under hans sista tid här på jorden, det var jobbigt men hade varit ännu jobbigare om jag inte hade fått säga hejdå en allra sista gång.
Men om man ska tänka positivt så: What doesn´t kill you makes you stronger!
 
Han kommer alltid finnas kvar i våra minnen och hjärtan. Så tänk på det alla, var rädda om dom ni älskar för man vet aldrig hur länge man får ha kvar dom.
 

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2012-09-27 17:29:41

finns alltid här <3

Svar: Tack Linnea!! <3
johannalu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela