johannalu

Johanna Lundgren

Träningen igår.

Publicerad 2012-05-30 12:28:05 i Träning,

Sa ju att vi kanske skulle springa igår och det hade jag rätt i.en vi som hade sprungit på morgonen behövde inte göra samma sak igen. Men jag ville ju inte vara sämre än de andra även fast jag redan sprungit. Haha tävlingsinriktad jag vet;) Men jag sprang iaf samma sak på kvällen också. Trodde det skulle vara värre då, men på något konstigt sätt så var det lättare att springa på kvällen. Andningen gick så mycket bättre men benen var lite stumma. Men fick iaf bättre tid än på morgonen så det kändes bra!
Efter vi hade sprungit så gick vi in och tränade badminton i hallen. Blev lite matcher och även den gick riktigt bra! Testade mina nya skor igår och dom var superbra, så måste nog köpa ett par till sen:) Så helt enkelt en riktigt bra träning igår och humöret var på topp!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela