johannalu

Johanna Lundgren

Tivoli.

Publicerad 2012-05-27 16:35:45 i Allmänt,

Hej!
Tänkte berätta vad jag och Jocke hade för oss igår. Det var tydligen en marknad här i Jönköping och där fanns det även karuseller. Haha jag blev som ett litet barn igen;) Blev att vi åkte en karusell och jag skrek, inte så förvånad kanske men det var grymt kul!
Sedan så köpte jag ju även armbandet där som jag visade er igår. Efter vi gått runt och kollat på allt så blev det hämtmat från subway och en mocka latte från espresso house. Riktigt god lunch må jag säga:) Jag gillar när det händer något sådär extra i vardagen, så inte allt blir för enformigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela