johannalu

Johanna Lundgren

Nya saker.

Publicerad 2012-05-28 20:01:30 i Allmänt,

Jag har köpt nya badmintonskor. Dom är så sjukt lätta, väger typ ingenting. Riktigt fina är dom också! Det roliga är att de inte finns i Sverige än, så känns lite coolt:) Min brorsa har även köpt nya, blev ett par gula, snacka om att man syns i den färgen. Perfekt ju när man tävlar. Man vill ju synas;)
Alltid bra att ha ett par extra, dom slits ju så mycket och används ofta. Är som sagt väldigt nöjd med dom:)
Mina är de vita med blått på, (kanske ni förstod, de är ju så små haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela