johannalu

Johanna Lundgren

Jobben bara strömmar in.

Publicerad 2012-05-08 17:18:50 i Allmänt,



Som jag tidigare sagt så har jag nu två jobb under sommaren samt som extrajobb, på Willys och på ett lager.
Blev så förvånad när de ringde från Brothers And Sisters och frågade om jag ville jobba där i sommar. Hade varit sjukt roligt, för jag gillar att jobba som säljare i butik, verkligen min grej:D Men jag skulle inte ha tid med tre jobb, haha! Så var mot min vilja tvungen att tacka nej. Kul iaf att man har fått flera jobberbjudanden, jag kan ju inte verka så hemsk då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela