johannalu

Johanna Lundgren

Humöret på topp.

Publicerad 2012-05-10 09:31:55 i Träning,

Godmorgon fina ni♥
Klockan ställdes på sju och uppdraget var att jag skulle ut och springa. Jag orkade inte fara upp på gymet så valde att springa ute istället. Iaf jag tycker att det ger mer att springa ute, för på löpband behöver man bara lyfta fötterna medan ute måste man skjuta ifrån för att komma framåt. Sen så blir det en större rörelse som aktiverar hela kroppen. Håller ni med? Gick så sjukt bra idag, bättre än någonsin utomhus faktiskt. Kändes som jag flög fram och jag höll även ett riktigt bra tempo hela vägen. Blev även på ett sjukt bra humör och vaknade verkligen till. Blev en powerwalk som uppvärmning 1 km och därefter 5,3 km löpning.
Jag valde att springa innan frukost för att hjälpa fettförbränningen på traven;) Så äter min gröt nu istället för innan. Ska strax bege mig till skolan (trots att vi är lediga) för att jobba med vårt projekt, eller faktiskt våra två projekt.
Vi hörs under dagen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela