johannalu

Johanna Lundgren

Hard Work.

Publicerad 2012-05-23 21:47:34 i Allmänt,

Är nu hemkommen från jobbet och den 5 km långa promenaden hem:) Riktigt skönt att röra på sig. Har haft fullt upp idag med 120 sidor plugg samt jobb på Willys. Jag äter nu lite kvällsfika och ska läsa det sista inför tentan som är kl 8.00 imorgon.
Så himla skönt, en dag kvar sen är det lov i 3 månader:D Längsta lovet någonsin;) Väldigt bra, för då hinner jag vila upp mig och jobba massor:) Sen i augusti blir det inspark återigen, men denna gången som Huvudfadder:D Tagga tagga!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-24 11:41:35

Åker du tillbaka till Skellefteå nånting i sommar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela