johannalu

Johanna Lundgren

Frågor & Svar.

Publicerad 2012-05-28 16:20:39 i Fråga & Svar,

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att svara på era frågor, så FÖRLÅT. Men här kommer iaf svaren:)



En ostbricka, det som vi åt, kan bestå av olika sorters kex, ostar, vindruvor och sådanna saker. Mycket gott om ni frågar mig:)



Ja, det kommer jag att göra. Trodde ju när jag flyttade att jag skulle vara hemma hela sommaren. Men så blev det inte. Har två jobb här i Jönköping, så blir mycket jobb i sommar och träning. Men jag tror att min hemresa kommer att äga rum i mitten av Juli. Då blir det mys i min stuga med min underbara familj och släkt:)



Hahaha, nej tyvärr inte;) Jag vill docka att ni ska ha möjligheten att veta vart mina kläder från dagens outfit biderna kommer ifrån. Detta för att ni ska ha möjligheten att köpa plagget om ni hittar något ni gillar:)



Jag har valt att inte göra detta just nu eftersom att ja deffar, det vill säga tränar mycket och äter mestadels protein för att få bort underhudsfettet. Nu menar jag inte att jag ska bli skinn och ben, bara få fram de bästa formerna. Anledningen till att jag inte äter så mycket kolhydrater såsom vitt bröd och pasta är för att det är svårare att "banta" med sån mat. Om man äter mycket protein så är det lättare att bygga muskler samt förbränna fett.
Ett tips är att gå på en morgonpromenad innan du äter frukost, på så sätt förbränner du fettet och inte maten.



Eftersom frågan är på engleska så svarar jag på engelska:)
Haha thanks.
If you want to have nice and strong legs you have to eat right and exercise. Thats my secret;) Hehe and it can help to play badminton, beacuse you are bending your knees nearly all the time. Which are a really good exercise:)

Kommentarer

Postat av: En vän från Skellefteå

Publicerad 2012-05-28 16:39:23

Behöver man inte ha underhudsfett om man ska träna bort det? ;)

Hör av dig när du kommer hem så måste vi träffas!

Postat av: Christer

Publicerad 2012-05-28 23:17:25

Okej ^^ Hade aldrig hört talas om det =)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-06-02 15:46:04

Christer: Nä, men det är väldigt gott, du borde testa!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela