johannalu

Johanna Lundgren

Dagen i tre ord.

Publicerad 2012-05-06 20:27:07 i Allmänt,

Hej! Har ni haft en bra söndag?:) Själv har jag haft det riktigt bra, en händelserik dag. Kan beskriva den i tre ord: födelsedagsfirande, bebisar och mat. Har träffat två underbart söta bebisar idag, en av dom var bara ett dygn! Så sjukt söt och liten. Så himla len hy bebisar har, fusk, tänk om man hade den hyn;)
När vi kom tillbaks från kalaset så åt vi grillat kött, vitlöksmackor, bea-sås, sallad och hemmagjorda friterade pommes. Så sjukt gott var det!
Nu är jag iaf påväg hem till Jönköping igen, skola och träning väntar imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela