johannalu

Johanna Lundgren

Tisdag.

Publicerad 2012-03-20 11:43:11 i Träning,

Godmorgon kära vänner!

Sovit gott? Själv så somnade jag tidigt igår vilket gjorde att jag vaknade 5 på morgonen och trodde det var morgon haha;) Men kunde som tur var somna om och klev upp kvart i sju för att träna badminton vid halv åtta.
Kan meddela att jag har grym träningsvärk sedan gårdagens pass, men jag låter inte det stoppa mig;) Först som sagt morgonträning, körde även nyss på balansplattan och rehab för min fot samt en badmintonövning framför spegeln (uppgifter jag fått av min badmintontränare). Nu ska jag även ut och gå med en kompis och sedan blir det en nyttig lunch=) Ikväll blir det ytterligare ett pass badminton så mycket träning idag, GILLAS;)


Här tränar jag fotlederna på balansplattan.


Och här kör jag min badmintonövning;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela