johannalu

Johanna Lundgren

Tips: Pepparmyntsolja.

Publicerad 2012-03-28 20:55:31 i Tips,

Hej.
Tänkte ge er ett tips om pepparmyntsolja. Den går att använda för många olika ändamål, såsom i bakning, mot värk, den fungerar uppiggande, vid magbesvär och mycket annat. Jag använder den själv när jag har ont i muskler när jag tränar. Den ska då tränga sig djupare in i musklerna än vad tex tigerbalsam gör. Den luktar dessutom supergott, som godis, mintlukt;) Jag tycker iaf att den fungerar riktigt bra! Finns att köpa på apoteket, men främst vid jul. Jag hade turen att hitta på ett apotek idag faktiskt men man måste fråga om de har den, för de står inte ute i butiken eftersom att den används vid främst bakning vid jul. Så man får passa på att köpa flera när det väl finns;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela