johannalu

Johanna Lundgren

Söndag.

Publicerad 2012-03-11 15:43:03 i Allmänt,

Hallå där=)
Dagen började med att jag tog en sovmorgon, sov 10 timmar inatt vilket behövdes. Så nu är jag pigg iaf=) Först åt jag frukost, kvarg med musli och hårdbröd till. Sedan fixade jag till det sista på projektet så vi kommer kunna skicka in den idag, känns grymt bra!!
Haha just ja, måste bara berätta vilken konstig labbuppgift vi har. Vi ska fota vårt rum klockan 08.00, 12.00, 16.00 samt 19.00 detta för att kolla hur dagsljuset rör sig i rummet under dagen och hur det får rummet att uppfattas. Så ställde klockan imorse för att kunna fota mitt rum och somnade snabbt om efter haha. Kommer knappt ihåg att jag fotade ens, men tydligen så lyckades jag haha. Snart ska jag alltså ta det tredje kortet för dagen, blir iaf skönt att göra bort den här uppgiften=)

Har även hunnit snacka med min pappa i telefonen (vilket jag gör varje dag, för er som inte visste), jag har en oerhört tight familj, vilket är skönt. Men samtidigt blir det jobbigare att vara ifrån dem då. Som tur är så ska pappa komma ner till mig om några veckor och efter det ska jag komma upp till Skellefteå i april, vilket kommer bli grymt skönt. Ska passa på att umgås med min underbara släkt samt familj och träffa mina kompisar!=D

Sitter just nu och myser i min killes T-shirt, inte fel det=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela