johannalu

Johanna Lundgren

Lek.

Publicerad 2012-03-03 21:58:29 i Allmänt,

Hoppas ni har en trevlig kväll! Jag och min kille for iväg och lekte med nio av hans kompisar i en idrottshall, haha kan ju inte sluta dåligt?;) Det spelades hög musik, lektes och busades. Pingis, fotboll, innebandy, gymnastik, basket ja allt kändes det som vi hann med. Riktigt kul och många skratt=) Blev dock trött mot slutet, tror jag håller på att bli förkyld... Inte bra=( Måste verkligen vara helt frisk nu till helgen!!! För då blir det division 1 seriespel i badminton uppe i Stockholm, ska bli kul=)
Men har inte hänt så värst mycket idag ändå, tog en sovmorgon i morse, gått en promenad, sett lite Chuck, lekt med kompisar samt sovit en Powernap på typ 2 timmar haha sjukt;)

Nä nu ska vi se lite mer Chuck. Bjuder på tre bilder från ikväll, kram på er=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela