johannalu

Johanna Lundgren

Kväll.

Publicerad 2012-03-17 22:35:45 i Allmänt,

Har åkt buss hem nu. Tog mig en kiwi nu när jag kom hem, riktigt gott:) Är riktigt trött haha så ska gå och lägga mig nu, tycker det är så skönt att lägga sig tidigt, då vaknar man ju tidigt också och har ändå sovit länge. Blir ju som sagt en pluggdag imorgon, inte det roligaste men men.. Ska även se om jag kan träna, skulle vara så skönt!!! Tyvärr länge sen nu, har ju varit sjuk två veckor:( saknar min badminton haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela