johannalu

Johanna Lundgren

Hem.

Publicerad 2012-03-04 20:40:12 i Allmänt,

Nu sitter jag på bussen påväg hem till Jönköping. Har haft en mysig helg hos älskling, men nu väntar en fullspäckad vecka. Måste bli klar med vårt projekt i skolan, göra en slutuppgift i en av våra kurser, bli frisk för ska spela serien till helgen, träna, ha en utelabb så blir iaf skönt att vara ledig på fredag och få en sovmorgon=) hoppas ni haft en bra helg med massa skoj!
Har som sagt träning imorgon på morgonen, men vet inte om jag kan fara på den, har riktigt ont i halsen så hoppas det försvinner, för behöver verkligen träna. Har två viktiga helger framför mig, sista sammandraget i serien för i år som är i Stockholm och helgen efter det U22 SM i Malmö, så får inte bli sjuk nu, bara att tänka positivt så ska det nog lösa sig=D
När jag kommer hem ska jag ta en snabb titt på uppgiften vi ska göra imorgon, men det ska nog gå bra. Vi ska skugga en bild och det har man ju gjort förr=)

Ni är bäst, kram=D
Jag bjuder på en bild från innan jag färgade håret rött=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela