johannalu

Johanna Lundgren

Helt slut.

Publicerad 2012-03-19 20:28:53 i Allmänt,

Haha kan säga att jag är helt slut nu. BodyBalance var faktiskt jobbigt, styrkeövningar, blandat med balans och yoga. Fick iaf en skön avslappning där på slutet av passet, som btw var 60 min=) När jag kom hem så drack jag en proteinshake för att få en bra återhämtning så jag orkar med två badmintonträningar imorgon. Har ju en på morgonen och en på kvällen. Däremellan så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske göra bort lite av plugget till nästa tenta?=)
Nu så slappar jag i sängen med datorn i knät, mysigt. Är så himla slut och trött i både huvud och kropp, så kommer sova som en stock inatt iaf. Blir nog att lägga sig tidigt så jag orkar upp imorgon bitti;)

Jag för några år sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela