johannalu

Johanna Lundgren

Gick bra.

Publicerad 2012-03-21 17:57:12 i Träning,

Hej på er!
Det gick riktigt bra att springa, blev en uppvärmning med powerwalk 1 km och sedan 5,5 km löpning=) solen sken och det var riktigt varmt, typ 12 grader. Kändes som sommar nästan haha, jag är ju inte van vid att ha såhär varmt i mars. Hemma i Norrland är det ju snö nu;) så var iaf skönt att kunna springa ute redan nu, men hade faktiskt för varma kläder på mig haha, hur nu det är möjligt med tanke på vad jag hade på mig;)

Sprang runt den här sjön, var dock bättre väder idag än igår när jag tog bilden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela