johannalu

Johanna Lundgren

Fredag.

Publicerad 2012-03-02 06:58:05 i Allmänt,

Godmorgon! Så himla skönt att det är fredag och inga lektioner. Men ska som sagt ändå till skolan för att jobba med vårt projekt. Tycker inte att det känns så betygande dock, får ju umgås med en av mina bästisar vilket är nice!=D

Just ja, var ju lite kul igår, jag stressade ju till träningen och så visade det sig att Micke min tränare inte var där, vilket är synd. Men vi passade som sagt på att spela matcher så det var ju bra=)

Känner mig trött idag, så blir nog att ta och fixa lite kaffe=) kunde inte somna direkt igår, men jag piggnar nog till snart=D

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-03-02 11:57:14

Spana gärna in min nystartade inspirationsblogg. Innhåller enbart mängder med bilder!Lämna gärna ett tycke:)



Kram Sofie

Postat av: william

Publicerad 2012-03-02 14:45:40

roligt med inga lektioner:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Runaway" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

Postat av: Frida

Publicerad 2012-03-02 17:18:29

Awesome blogg!

När får du sportlov?

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-02 18:16:39

William: Jo det var skönt, men var ändå i skolan och pluggade så haha =)



Frida: Jag har inget sportlov, pluggar på högskolan så då har man tyvärr inte det. Men kommer vara ledig några dagar efter min tentaperiod iaf =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela