johannalu

Johanna Lundgren

Fredag.

Publicerad 2012-03-23 20:13:14 i Allmänt,

Idag har jag umgåtts med min sötis. Började dagen med en sovmorgon och frukost, sedan begav vi oss gåendes i det underbara vädret till Ica Maxi för att storhandla. Blev en hel del och herregud vad det var folk där, märks att det är löningshelg!;) Efter det så begav vi oss hem och packade upp varorna, for sedan och åt lunch samt kollade runt lite på stan=) Riktigt mysigt var det, med nästan sommarvärme?=)
Har även hunnit snacka med min bästaste underbaraste pappa och pluggat till tentan som jag har imorgon. Den är så flummig! Men man får hoppas att det går bra ändå;)
Nu ska vi iaf strax göra godmat och mysa till en film=D

Kram mina kära!

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2012-03-23 22:13:36

Har du tentor på lördagar? :/ Fan vad trist :/

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-24 11:08:52

Christer: ja tyvärr så har jag det, lite segt:/ men är ju iaf på dagen och inte eftermiddagen=)

Postat av: Christer

Publicerad 2012-03-24 16:47:03

Så sant, så sant :) Men ändå ganska trist med tentor på helgerna :/

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-25 21:28:54

Christer: Jo det är det verkligen, man tycker ju att man borde få skriva dom på veckorna=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela