johannalu

Johanna Lundgren

Fredag.

Publicerad 2012-03-16 11:22:41 i Allmänt,

Jag är ju som sagt ledig idag vilket är skönt, befinner mig nu hos min kille i Motala=) men blev ingen sovmorgon här, hans föräldrar är bortresta så vi skulle se till så att hans lillebror kom sig iväg till skolan. Meningen var att vi skulle väcka han vid åtta men av någon underlig anledning vaknade jag halv åtta och kunde inte somna om så blev att jag halvsov fram till åtta. Så har varit vaken några timmar nu, hunnit äta frukost och se ett x antal Chuck avsnitt och strax ska jag sätta igång och plugga lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela