johannalu

Johanna Lundgren

Dags igen.

Publicerad 2012-03-01 08:34:45 i Allmänt,

Godmorgon, hoppas alla har sovit gott!=)
Asså helt sjukt haha, klockan ett inatt skulle ett billarm envisas med att gå igång just utanför mitt fönster och inte bara en gång nej helt seriöst 15 gånger efter varandra.... hur stor är chansen?:O Så jag fick helt enkelt plugga i mina hörlurar och lyssna på musik istället så jag kunde somna=)

Nu på morgonen så skulle jag tvätta och av någon konstig anledning så kunde jag inte hitta nycklarna som går till tvättstugan. Sprang som en dåre och letade genom hela lägenheten och var tillslut tvungen att gå och fråga en av mina sambos om han sett dom. Visade sig då att de var på hans rum... Inte lätt att ha sambos jämt. Men nu är iaf tvätten startad och jag sitter nu och äter havregrynsgröt med linfrön och mjölk, en bra frukost som gör att man är mätt länge, speciellt bra om man ska träna så man orkar ta i ordentligt.
Ska som sagt bege mig till gymet snart för att köra passet jag fick av min PT. Blir bra det, kommer nog få träningsvärk av det passet haha grymt jobbigt är det;)

Tänkte ge lite kloka ord till er med hjälp utav mitt linne;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela