johannalu

Johanna Lundgren

Måndag.

Publicerad 2012-03-12 17:51:08 i Allmänt,

Förlåt för den värdelösa uppdateringen idag, det vill säga ingen alls... har varit i skolan sedan nio i morse enda fram till nu så har haft fullt upp kan man säga. Sedan så ville inte internet sammarbeta med mig idag, så kunde inte mobilblogga=/ 
Blev iaf väckt i morse av att det ringde på dörren klockan 07.20, jag gick upp alldeles förvirrad och nyvaken, tyvärr bara i min sov-tshirt så blev lite pinsamt sedan haha och öppnade dörren. Där stod två killar som skulle tapetsera om mitt rum. Jag fick plocka bort sängkläderna från min säng och bära ut dom i vardagsrummet så dom skulle kunna flytta bort sängen från väggen. Det roliga var att jag lyckades glömma bort vart jag lagt min telefon i all förvirring, tog som sagt ett tag innan jag förstod vad som hände. Känner ni igen er haha?;) Blev iaf så att jag tog en dusch så jag skulle vakna till.

Såhär såg det ut när jag gick till skolan och de blev klara vid lunch, de jobbade snabbt. Så nu är rummet klart, tänkte visa er en före och efterbild senare idag=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela