johannalu

Johanna Lundgren

Visum check! Endast en vecka kvar.

Publicerad 2012-06-29 20:27:31 i Träning,

Vart har tiden tagit vägen??? Var nyss 2 månader tills vi skulle åka och nu är det bara EN vecka. Helt sjukt! Tur att man har varit ute i god tid iaf och skaffat visum och andra viktiga saker. Jag ska åka till KINA på ett badmintonträningsläger=D
Är så taggad men samtidigt lite rädd? Har aldrig varit så långt ifrån Sverige och vi ska träna med riktigt bra kineser. Tur jag iaf har med mig min bror och tränare! Vi blir borta i ca 11 dagar, men kommer att skriva tidsinställda inlägg till er så ni har nått att läsa ändå medan jag är borta. Kommer även då berätta till vilken stad jag ska och lite mer om vad vi ska göra när vi är där. Ni får helt enkelt vänta med spänning;)
 
 
Bro i Kina, snygg ljusdesign där;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela