johannalu

Johanna Lundgren

The Stig-Helmer Story.

Publicerad 2012-06-29 12:55:16 i Tips,

Hej hej!
När jag var hos mamma så såg vi The Stig-Helmer Story, någon som sett den? Är en uppföljning på sällskapsresan och de filmerna. Jag tycker de filmerna är riktigt roliga! Ofta så brukar gamla filmer kännas just gamla och omoderna, men på något sätt så känndes den här filmen inte alls så. Uppföljare brukar bara bli sämre och sämre, men den nyaste (The Stig-Helmer Story) var riktigt bra! De drev med dagens samhälle på ett roligt sätt. Filmen utspelar sig innan 2000-talet och våra bekvämligheter. Det är roligt när man får se dessa tillbakablickar och se att sånt som vi tar för givet i vår vardag kan "skrämma" andra.
Många skratt blev det, värd att se om man gillar de tidigare filmerna!=D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela