johannalu

Johanna Lundgren

Studenten.

Publicerad 2012-06-08 08:01:51 i Allmänt,

Asså hur kan det redan ha gått ett år sedan jag tog studenten??? Tiden har bara försvunnit, känns som det var igår jag slutade trean. Har även hunnit gå halva mitt program på högskolan. Så sjukt snabbt allt gått, har inte riktigt hunnit med. Men livet har ändå flutit på bra, har klarat alla kurser i ettan på högskolan, har världens bästa pojkvän, en lägenhet centralt med två av mina kompisar, en superbra badmintontränare, två jobb, underbara kompisar här i Jönköping, har en hel sommar tillsammans med bästa Ida, ska ut och resa utanför Europa i sommar, ska vara med min mamma fem dagar nästa vecka, kommer hinna vara mycket med min kille i sommar.
Ja som ni märker, det går bra nu!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela