johannalu

Johanna Lundgren

Lördag den 30 juni 2012.

Publicerad 2012-06-30 12:19:55 i Allmänt,

Godmorgon!

Tanken var att jag skulle hoppa in och jobba idag men blev inte så. Ganska skönt ändå att vara ledig och fick ju lite sovmorgon. Annars skulle jag ha jobbat 11 timmar idag.
Tog som sagt sovmorgon idag till ungefär 10 och sedan begav jag mig ut på en morgonpromenad på 60 minuter. Nu sitter jag och äter min frukost, fibergröt och kaffe. Egentligen så har jag min vilodag från träningen idag men är så taggad på att träna så tror jag ska dra till gymet och köra lite styrketräning också. Har sån grym träningsmotivation nu, så himla härligt! Tiden går fort och nu är det faktiskt bara 2 månader tills min tävlingssäsong börjar. Så har ca 8 veckor på mig att komma i toppform. Men fortsätter jag som nu så kommer det inte vara några problem! Träning 2 gånger om dagen samt en vilodag i veckan, träningsläger i Kina i 2 veckor, ja efter det borde man faktiskt vara rätt så tränad;)
Verkar bli bra väder idag så kanske hinner sola lite med, hoppas iaf det så jag hinner bi lite brun i sommar.
Vid femtiden någon gång så kommer även killen min hit och ska vara med mig tills jag far till Kina. Så himla mysigt! Så mycket mer än så blir det nog inte idag. Bara att leva livet och njuta av det, hoppas ni gör detsamma!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela