johannalu

Johanna Lundgren

Hela helgen.

Publicerad 2012-06-18 15:05:00 i Allmänt,

Som ni säkert har märkt så har jag varit riktigt dålig på att blogga de senaste dagarna. Förlåt för det!!
Men har jobbat så sjukt mycket i helgen, blev 22 timmar på två dagar, helt galet. Skulle ha jobbat mellan 9.00-19.00 på lördagen, men blev 12 timmar och på söndagen blev det mellan 12.00-21.30. Kan säga att jag var heeeelt död igår kväll och jag har dessutom varit sjuk hela helgen, så var verkligen ingen hitt att jobba så mycket. Men jag lyckades iaf ta mig igenom det.

Var ju Dreamhack här i Jönköping nu i helgen, så vi skulle mätta 13 000 unga lanare. Inte det lättaste haha, dom köpte så roliga saker. Efter ett tag så visste man precis vad alla skulle köpa. Ungefär såhär såg det ut: ett flak powerking eller cola med extra koffein, godis, chips, vitt bröd, mjukost. På söndagen blev det ännu roligare, då köpte de även Ipren, deo, tandborste och tandkräm. De kanske började förstå att de inte var så fräscha efter ett dygn med 13 000 svettiga ungdomar. Haha jaja, kul hade man åt dem iaf och vissa var riktigt trevliga! En kille drog världens sämsta raggningsreplik. Jag frågade om han ville ha sitt kvitto och han sa ungefär såhär: Bara om ditt nummer finns på det. Hahaha vet inte riktigt om han verkligen trodde att den skulle fungera, men jag fick mig iaf ett gott skratt.



Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2012-06-18 21:36:25

Best pickup line ever!!!! xD

Svar: Hahahaha ja kan ju diskuteras;) Den fungerade tyvärr inte den här gången;)
johannalu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela