johannalu

Johanna Lundgren

Fråga & Svar.

Publicerad 2012-06-30 15:56:00 i Fråga & Svar,

Hej Victoria!
Ja, med mig är det riktigt bra, hoppas detsamma gäller dig!:) Nej tyvärr så kommer jag inte kunna vara med nu när det blev så sent i augusti. Har redan börjat skolan då=/ Hade väldigt gärna varit med, men går inte:( Hur blir det för dig, ska du vara med på lägret?:) Kram!!
 
För er som inte vet vad Girls of Badminton-lägret är för något, så är det ett läger för de bästa tjejerna i Sverige på Badminton. På badmintonläger så brukar man vara blandat tjejer och killar men på detta läger så är det endast tjejer. Vilket är riktigt kul! Ledarna är även grymt duktiga, de är de absolut bästa tjejerna i Sverige på badminton. De har deltagit i OS, tagit medaljer i EM och andra stora tävlingar. Så för er badmintontjejer som läser detta och inte redan anmält er. GÖR DET NU!!!! Lägret är superroligt och jag var på det förra året. Absolut värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela