johannalu

Johanna Lundgren

Coola Iphone-skal.

Publicerad 2012-06-20 09:02:00 i Tips,

Dessa fina Iphone-skal hittade jag i min favvoskal affär i Stockholm. Finns mängder och dom är sååå billiga! I vanliga fall kosar ett skal ca. 200-350 kr, men i den affären kostar alla skalen 60 kr!!! Hur bra som helst. Har fem olika nu tror jag, och dessa två är de nyaste. Blev en GameBoy samt ett kassettband, har flera glittriga sen förut så ville ha några coolare. Blir lite nostalgisk av dom, alla hade ju GameBoys när jag var liten och man lyssnade på kassettband haha;) Gammal jag känner mig nu. Nä, men är iaf en superbra affär för oss som har Iphone!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela