johannalu

Johanna Lundgren

Verkligheten börjar direkt.

Publicerad 2012-07-18 12:36:48 i Allmänt,

Ja, verkligheten börjar verkligen direkt. Kom hem klockan fyra inatt och sov till klockan tio i morse. Sedan har jag handlat mat. Var så gott att äntligen få äta min svenska frukost och kvarg, mums! Men känns typ som magsäcken har krympt, blir mätt direkt. Men bara att trycka i sig. Nu ligger jag iaf i sängen och vilar, har fått en reseförkylning, ont i halsen och sånt. Men det går nog över snart. Ska även jobba idag, trodde det var till stängning alltså halv tio, men jobbar bara till åtta. Så det blir skönt, bara fem timmar vilket är ganska lagom idag. Är ju riktigt trött efter den 26 timmar långa resan hem och tidsomställningen. Men är som sagt full fart med jobbet nu, kommer jobba minst fem dagar varje vecka nu fram till skolan börjar i slutet av augusti. Känns bra, pengar pengar. Har ju ändå fått min semester nu;) Tänkte som sagt fota allt jag köpt i Kina, så ni får se det senare någon dag samt bilder jag tog i Kina:) Finns många fula bilder haha;) Men vi hörs kanske när jag kommer hem sen ikväll. Blir nog en promenad så kommer nog hem vid klockan nio eller så. Ha det bäst, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela