johannalu

Johanna Lundgren

Så var min midsommar.

Publicerad 2012-07-15 14:04:00 i Allmänt,

Hej hej!
Jag tänkte berätta och visa lite bilder från midsommar. Jag firade hos min pojkvän i Motala, det var riktigt mysigt!

Först så var vi på en "marknad", där man kunde köpa lotter, fika osv. Var riktigt skönt med tanke på det underbara vädret. Hade bara en klänning på mig, så satt och solade en hel del i gräset. Killarna hade den årliga straffturneringen i fotboll. Den drog ut lite på tiden men var ju som sagt bra väder, så det gjorde inte så mycket.
Efter det for vi hem till min kille och åt grillat med hans familj, mums mums!


Min outfit under dagen. På kvällen bytte jag om till svarta jeans och ett mintgrönt paljettlinne. Ville ju inte frysa ihjäl så;)
 



Kvällen spenderades med Jockes kompisar, där blev det dans, kubb, skratt, vissa drack, mys, ja helt enkelt en perfekt kväll. Hade så oerhört kul kan jag lova! Så tack alla som gjorde min midsommar underbar!♥


Kommentarer

Postat av: faster M

Publicerad 2012-07-15 16:36:10

Låter som om du hade det rktigt härligt! Att dessutom vädret var fint var ju en kanonbonus! Kram!

Svar: Ja det var en riktigt bra dag!! Hade grymt kul, med underbara människor:D Ja, med tanke på hur resten av sommaren varit (regnig) så hade vi riktigt tur!:)Kram!
johannalu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela