johannalu

Johanna Lundgren

Övervakad?

Publicerad 2012-07-31 13:31:50 i Träning,

Har varit ute på min promenad, blev 6 km så ungefär 60 minuter. Kändes bra trots att det är bara 12 grader ute, regnar lite och blåser isvindar. Så känns inte direkt som sommar. Men var riktigt skönt att röra på sig och det hände faktiskt en sak som verkligen gjorde min dag. Hade just gått uppför en brant backe när en kille sprang förbi mig och gjorde tummen upp och såg glad ut. Det roligaste var att det var min personliga tränare haha, kändes lite som att han håller koll på att jag verkligen tränar;) Kul iaf att han verkade tycka att jag tränade bra. Hur stor är egentligen chansen att ens PT ska springa förbi en just när man är ute på en morgonpromenad??
 

Min för tidiga födelsedagspresent som jag fick av pappa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela