johannalu

Johanna Lundgren

Ny parfym.

Publicerad 2012-07-09 14:00:00 i Tips,

När jag åkte kryssningen med min mamma så passade jag även på att köpa en ny parfym. Det finns ju taxfree ombord på båten, så gäller ju att passa på när det är billigt;)
Jag valde en från Vera Wang som heter Princess och är rosa/lila, kunde ju inte passa mig bättre haha!
Nä men den luktar väldigt gott och jag är supernöjd med den. Tror jag betalade ca. 400 kronor för den.
Flaskan är även väldigt fin, formad som en hjärt-diamant och "locket" är en princesskrona med rosa stenar på. Så himla söt! Kan varmt rekommendera den, doften är ganska stark så det behövs inte mycket. Vilket är bra då den kommer räcka längre, samt doften håller sig kvar på huden länge. Så den är toppenbra!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela