johannalu

Johanna Lundgren

Nu kör vi, hela vägen!

Publicerad 2012-07-31 10:00:42 i Kost/Hälsa,

Hej och godmorgon! Jag vaknade vid nio av mig själv, har blivit så duktig på att sova många timmar, blev ca 9 timmar inatt. Nu ska jag ut på min morgonpromenad innan jag äter frukost, sedan blir det gymmet, uträtta lite ärenden, fara och simma och sova i tid för imorgon jobbar jag igen. Hade bara en dag ledigt på 11 dagar, så jobbar riktigt mycket och långa pass ca 10 timmar varje gång. Men men, från och med idag så ska jag köra stenhårt, vill nå mitt mål och bli riktigt vältränad! Så blir ingen onyttig mat, en bra och hälsosam kost, morgonpromenader, MASSA TRÄNING(!), mycket sömn och mycket vatten. Så på tre månader ska jag vara klar! Bara att kämpa nu!! Tog även lite före-bilder idag så att jag ska kunna se om det blir någon skillnad på kroppen. Nu ska jag bege mig ut på min powerwalk, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela