johannalu

Johanna Lundgren

Ni hao Sweden!

Publicerad 2012-07-18 12:24:42 i

Har nu avslutat mitt två veckor långa äventyr och är nu tillbaks i verkligheten. Har haft det så underbart i Kina, ville aldrig hem! Vill typ flytta dit! Vi har haft över 30 grader alla dagar och endast lite regn första dagen samt dagen då vi åkte hem, hur underbart? Har hunnit med en massa äventyr och har över 300 bilder. Så kommer ta ett tag att gå igenom, men när det är gjort så ska jag bjuda på dessa:) Vi har tränat massor, åkt tuk-tuk, haft en utflykt till havet där vi badade och solade, shoppat i Nanning, varit i Shanghai och shoppar även där, handlat Yonexkläder, åkt 8 flyg, rest i mer än två dygn, svettats, njutit av värmen, ätit massa kinesisk mat, fått en snygg bränna;) Ja som ni märker så har vi hunnit med en hel del! Ändå så försvann veckorna bara, gick så galet fort och jag hade mer än gärna stannat där längre! Måste verkligen tillbaks till Kina, underbart land! Tror även jag ska lära mig kinesiska så det blir lättare att förstå dom, de flesta kan ju inte engelska där:) Men har verkligen haft en resa jag kommer att minnas för livet och hoppas på att det blir en till nästa år!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela