johannalu

Johanna Lundgren

Inget Internet = Tidsinställda inlägg.

Publicerad 2012-07-07 14:05:00 i Allmänt,

Hej på er.
Hoppas allt är bra! Själv så befinner jag mig i Kina nu och därmed 6 timmar före er, så vi har kväll nu och den första träningsdagen är gjord. Som jag tidigare sagt så är alla inläggen nu när jag är borta tidsinställda. Detta för att jag inte har tillgång till datorer och vet inte ens om man får blogga i Kina. Dom är ju så stränga här, man får inte använda facebook och sånt. Men har skrivit ihop några inlägg åt er så att ni ändå ska ha något att läsa här på bloggen. När jag kommer hem så ska ni få se vad vi har haft för oss, för jag tog nämligen med mig min kamera och ska försöka fota en massa:)
Men tänkte att om ni har någon fråga om min resa så kan ni ju ställa den som en kommentar nu, så kan jag svara på den när jag kommer hem.
Kram på er♥
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-07 23:46:58

Min allra mesta älskade brorsdotter!!! <3 <3 <3

Svar: Min älskade faster!!!!<3<3
johannalu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela