johannalu

Johanna Lundgren

Caesar sallad.

Publicerad 2012-07-12 15:26:00 i Tips,

Tänkte bara tipsa om något som är sjukt gott på sommaren, Caesar sallad! Det är så gott!
I min sallad brukar jag ha kyckling, bacon (ibland), sallad, tomat, gurka, paprika, vindruvor, krutonger (hårda vitlöksbröd) och på detta parmesanost samt Caesar dressing om man vill. Mums säger jag bara, kan inte få nog utav denna salladen, har ätit den väldigt många gånger den här sommaren. Både ute på restaurang och hemma. Det som är roligt med den är att den aldrig är densamma, vart man än äter den så är den olika. Om ni inte testat så tycker jag att ni borde göra det!:)
 
Salladen som mamma gjorde när jag var hos henne.
 
På en restaurang.
Båda salladerna ovan är Caesar sallader men ändå ser de så olika ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela