johannalu

Johanna Lundgren

Bye bye Sweden. Hello China.

Publicerad 2012-07-06 00:26:13 i Allmänt,

Godkväll/natt!
Om ca en timme så ska jag bege mig mot bussen som ska ta mig till Stockholm och Arlanda. Där ska jag möta upp min efterlängtade bror. Ska bli så skönt att träffa han, sist var i april. Så längtar riktigt mycket!!!
Bara för att jag inte får gå och sova så är jag riktigt trött och vill sova. Men väljer att sova på bussen istället, ska ju åka hela natten. Ikväll har jag mest väntat, ätit, umgåtts med min vän Ida, pratat i telefonen med min familj, varit nervös, sett filmen Horrible Bosses (rätt så bra faktiskt), slängt skräp, städat ur kylen och sånt.
Ska bli så spännande, åh vilken upplevelse. Har aldrig varit utanför Europa förr, tycker inte att Turkiet räknas så.
Nä men tänker även hinna shoppa en massa, är ju så billigt i Kina!:D
Hoppas ni får det bra nu de här två veckorna! Har gjort tidsinställda inlägg till er så bara att kika in:)
Kram♥
 

Världens bästa bror med världens största pizza♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela