johannalu

Johanna Lundgren

Ny dag nya möjligheter.

Publicerad 2012-02-29 10:58:49 i Allmänt,

Godmorgon kära vänner!
Jag har precis fixat till mig och sitter nu och äter frukost, blev kvarg med filmjölk och frön, ska äta lunch vid tolv så blev inte så länge mellan frukost och lunch nu haha ;) Dagen har en del att bjuda på, ska försöka hämta ut mitt nya pass bland annat så ni kan få se det sen?
Jag ska strax bege mig till skolan för att möta upp bästa Ida och då ska vi på ett handläggarmöte om projektet med vår lärare, vi har en hel del frågetecken så det blir bra. Efter det kommer vi ha lektion från ett till fem och sedan blir det raka vägen hem för middag och sedan ett pass CXWORX, kan berätta senare vad det är för nått spännande haha =) Så vi hörs senare då, ska försöka se om jag förstår mig på hur man mobilbloggar så kanske vi kan höras under dagen. Annars uppdaterar jag när jag kommer sen. 

KRAM

 
Såhär ser jag ut idag.

Kommentarer

Postat av: Christer B

Publicerad 2012-02-29 14:55:18

Vad är kvarg? :P ^^

Postat av: Monica

Publicerad 2012-02-29 19:56:23

Jasså, det är nån fler än Mattias som äter kvarg!? ;) Kram go-vännen! <3

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-29 21:25:11

Christer: tänk dig typ yoghurt fast tjockare. Kvarg framställs av mjölk. Jag tycker det är jättegott och det är även nyttigt, innehåller massa protein så det är verkligen värt att prova. Kvarg har även ett annat namn, Kesella=)



Monica: Haha ja är ju nyttigt och väldigt gott tycker jag =) Kul att du hittat hit! KRAM <3

Postat av: Christer

Publicerad 2012-02-29 22:42:20

Tror dock inte att jag ska testa kvarg då jag är laktosintollerant ^^ Okej =)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-29 23:37:58

Christer: Nä då är det nog bäst du avstår =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela