johannalu

Johanna Lundgren

Full fart.

Publicerad 2012-02-28 16:54:49 i Allmänt,


Bilden är från ett studiebesök vi i klassen var på för några veckor sedan. Det är i en galleria i Stockholm.


Morgonen började bra, hade först ett jobbigt badmintonpass i 1,5 timmar och direkt efter det så blev det 40 minuter styrketräning med min personliga tränare. Jobbigt? Svar ja, men jag vet ju att det kommer löna sig i slutändan =) 
Så två av dagens tre pass är iallafall gjorda och ikväll blir det ännu ett pass badminton, nice om ni frågar mig!!:D
I övrigt så har jag mest suttit och försökt fixa med bloggen idag, lite svårt till en början eftersom jag aldrig bloggat förut men men det löser sig nog :) Har även hunnit vara förbi på skolan en sväng och jobbat med ett projekt som vi har i en av våra kurser. Vi ska nämligen planera belysningen för en korridor och flera kontor på skolan, rätt så kul ändå men mycket jobb. 

Ha det bäst tills vi hörs igen!  

Kommentarer

Postat av: Carro (från klassen)

Publicerad 2012-02-28 19:03:26

va kul att du skaffat blogg ;D

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-29 23:39:41

Carro: Tack! Ja känns riktigt kul faktiskt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela