johannalu

Johanna Lundgren

Läger nummer 2.

Publicerad 2012-08-05 12:04:55 i Träning,

Godmorgon!
Jag var riktigt trött igår så somnade (däckade i min säng) kl. 23.00. Har min lediga dag ifrån jobbet idag så passade på att sova ut. Hade ställt klockan på 09.00 men vaknade innan den ringde haha, 08.59. Så då hade jag sovit i 10 timmar utan att vakna, snacka om trött tjej?! Begav mig då direkt ut på en morgonpromenad, är så himla fint väder idag oh solen skiner. Blåser endast lite grann så var himla mysigt! Blev 65 minuter och ca 6 km idag. Efter det har jag vikt tvätten, duschat samt äter frukost/lunch nu. Klockan 14.00 drar mitt andra läger på en månad igång. I början av juli var det ju Kina i nästan två veckor och nu blir det här i Jönköping. Likheten mellan lägren är att det är massor med danskar på båda, sjukt roligt!!! Lägret håller på till fredag men jag kommer inte kunna vara med alla dagarna, för jobbar ju heltid samtidigt... Stressigt liv jag vet! Sen kommer även pappa på onsdag, vilket ska bli grymt mysigt:D
Nu kör vi!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela