johannalu

Johanna Lundgren

Världens bästa bror.

Publicerad 2012-04-19 21:07:25 i Allmänt,

Jag har verkligen världens bästa bror, vi har så sjukt kul jämt och är så tighta. Även fast det var nästan 4 månader sen vi sågs så känns det som vi aldrig varit ifrån varandra nu när vi ses.
Vi var iaf och åt på ett fik nu innan träningen. Blev en köttfärspaj för Robin och en pasta med kyckling och currysås för mig, himla gått. Var ju så länge sen jag åt pasta. Drack en iste med mangosmak, kan starkt rekommenderas! Vi hade det riktigt trevligt och är så glad att jag ska få vara med han hela helgen!<3

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2012-04-19 23:02:51

Okej, din bror är bra, men MIN går heller inte av för hackor! ;)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-20 08:43:23

Monica: haha nä det gör han verkligen inte, han är riktigt grym!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela