johannalu

Johanna Lundgren

Uppe före tuppen.

Publicerad 2012-04-20 05:26:51 i Allmänt,

Godmorgon!
Är verkligen uppe före tuppen idag, vi klev upp 4.45 för att vårt tåg går 6.35, så kan säga att man iaf är trött. Vaknade flera gånger inatt för att jag var orolig att vi skulle fördriva oss och missa tåget men det gick ju bra:)
Sitter nu och äter min frukost, mums. Sjukt gott att ha kiwi i!
Sen ska vi som sagt bege oss ut på nya äventyr, närmare bestämt till Karlskrona och badminton EM, tagga tagga!:D

Kram och hoppas ni sover gott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela