johannalu

Johanna Lundgren

Tips: till er som tränar.

Publicerad 2012-04-18 13:37:32 i Tips,

Tänkte tipsa er om ett jättebra tvättmedel som jag köpte på Sportlife. Enligt de på Sportlife så är de först i Sverige med att sälja det tvättmedlet. Det som är speciellt med det är att tvättmedlet ska ta bort ALLA illaluktande dofter ur dina kläder. De som tränar mycket känner säkert igen att trots att man tvättar kläderna så luktar de inte jättegott när man använder dom, trots att de är nytvättade. Jag kände att, varför inte, och köpte mig en flaska och var lite sådär halvskeptisk. Men det fungerar verkligen, kläderna luktar inte ens svett när du har använt dom, superbra! På sportlife rekommenderade de att man skulle använda tvättmedlet ungefär var femte tvätt. Priset är även bra, kostar 99 kronor och går som sagt att köpa på sportlife.
Så ett tips till er som tränar, testa Fit´n Clean;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela