johannalu

Johanna Lundgren

Söndag.

Publicerad 2012-04-01 19:12:18 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag umgåtts med min pappa och pojkvän. Har varit så himla mysigt att ha båda här hos mig, lycka säger jag bara!! Känns så trist nu när man är ensam igen:( Pappa for hemåt vid halv tre och då for jag och Jocke upp till badmintonhallen för att se finalerna. De var dock före i tidsschemat så vi hann bara se en final, men kul iaf:) Efter det for vi hem och myste tills han skulle hem. Lämnade av honom på bussen för ett tag sedan och traskade hem i regnet/haglet haha. Så nu ligger jag på sängen och funderar på om jag ska ta tag i disken och lite sånt, man måste väll det. Sen blir det att sova tidigt:)

Just ja, när vi väntade på bussen såg vi dessa bilar. Någon som kan förklara vad det innebär? Var Eric Saade här eller vad?

Kommentarer

Postat av: ersi

Publicerad 2012-04-01 19:35:54

Det var ju inte vilken final som helst;) Haha.. Gott med en vinst kan jag ju säga:)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-04 21:10:48

ersi: Haha nej, det var det verkligen inte;) Ni var så duktiga!=) Förstår det, GRATTIS=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

johannalu

Hej! Jag heter Johanna Lundgren och är 22 år. Ursprungligen kommer jag från Skellefteå, en stad som ligger i norra delen av Sverige. Jag valde att flytta söderut till Jönköping för att finna nya äventyr och utmaningar. På min blogg kommer jag skriva om mitt liv, min vardag samt om min badmintonsatsning. Trevligt att du hittat hit och hoppas du kommer gilla bloggen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela